تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

بن افلک کیست و آیا از جنیفر لوپز جدا می‌شود؟ | فیلم‌های ستاره هالیوود را بشناسید

زندگی شخصی افلک نیز همچنان موضوع داغی برای مطبوعات بود. پس از جدایی از لوپز، او با جنیفر گارنر وارد رابطه شد و آن‌ها در سال ۲۰۰۵ ازدواج کردند. این زوج سه فرزند داشتند و در سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند. افلک و لوپز بعد‌ها رابطه‌شان را از سر گرفتند و در سال ۲۰۲۲ ازدواج کردند. اخیراً اخباری مبنی بر احتمال طلاق این دو زوج شنیده می‌شود.

بن افلک کیست و چرا از جنیفر لوپز جدا می‌شود؟ | فیلم‌های ستاره هالیوود را بشناسید

رویداد۲۴| سیما صابری: براساس اخباری که اخیراً انتشار یافته جنیفر لوپز و بن افلک ستارگان هالیوود بعد از دو سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند. براساس اسناد دادگاه جنیفر لوپز روز گذشته در دادگاهی در لس آنجلس درخواست طلاق کرد. بن افلک بازیگر و فیلمساز آمریکایی است که در فیلم‌های اکشن، درام و کمدی نقش‌های اصلی ایفا کرده است، اما شاید بیشتر به خاطر کارهایش به‌عنوان فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده شناخته می‌شود. از جمله تحسین شده‌ترین فیلم‌های او می‌توان به Good Will Hunting (۱۹۹۷)، The Town (۲۰۱۰) و Argo (۲۰۱۲) اشاره کرد.

بیوگرافی بن افلک

بن افلک زاده ۱۵ آگوست ۱۹۷۲ در برکلی، کالیفرنیا در ایالات متحده است. وی در کمبریج، ماساچوست بزرگ شد، جایی که با مت دیمون دوست شد و همین امر مسیرش را برای ورود به صنعت سینما گشود. وی در سال ۱۹۸۴ وقتی تنها ۱۲ سال سن داشت، در مینی‌سریال The Voyage of the Mimi ظاهر شد. او به‌عنوان یک نوجوان به بازیگری ادامه داد و در فیلم‌های تلویزیونی Hands of a Stranger (۱۹۸۷) و The Second Voyage of the Mimi (۱۹۸۸) نقش‌آفرینی کرد. افلک در دانشگاه ورمونت و کالج اکسیدنتال تحصیل کرد، اما پیش از فارغ‌التحصیلی، به خاطر تمرکز بر بازیگری، از رشته خود انصراف داد. در دوران ابتدایی حرفه‌اش، قد و قامتش اغلب باعث می‌شد که او بیشتر برای نقش‌های قلدر انتخاب شود، و او در فیلم‌های مستقل مانند Dazed and Confused (۱۹۹۳) و Mallrats (۱۹۹۵) اثر کوین اسمیت، نقش‌های کوچکی را ایفا کرد. اسمیت تحت تأثیر بن افلک قرار گرفت و او را به‌عنوان نقش اصلی در فیلم بعدی خود، Chasing Amy (۱۹۹۷)، انتخاب کرد.

بهترین فیلم‌های بن افلک

بن افلک و مت دیمون یک نمایشنامه تک‌پرده‌ای که توسط دیمون نوشته شده بود را به فیلمنامه تبدیل کردند که توانست به عنوان اولین همکاری آن‌ها بسیار مورد توجه قرار بگیرد. نتیجه این تلاش، فیلم مشهور Good Will Hunting (۱۹۹۷) بود، درامی که مت دیمون در آن نقش ویل هانتینگ، یک ریاضیدان نابغه که به‌عنوان سرایدار در مؤسسه فناوری ماساچوست کار می‌کرد را بازی کرد و بن افلک نقش دوست دوران کودکی او را ایفا کرد. در این فیلم همچنین برادر افلک، کیسی، به همراه مینی درایور و رابین ویلیامز حضور داشتند. این فیلم با موفقیت‌های زیادی مواجه شد و ۹ نامزدی اسکار دریافت کرد که در نهایت افلک و دیمون جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را به خاطر این فیلم به دست آوردند.

بن افلک کیست و چرا از جنیفر لوپز جدا می‌شود؟ | فیلم‌های ستاره هالیوود را بشناسید

فیلم Good Will Hunting باعث تغییر چشمگیری در حرفه بن افلک شد. او پس از آن در فیلم اکشن Armageddon (۱۹۹۸) نقش‌آفرینی کرد؛ همچنین در فیلم Shakespeare in Love (۱۹۹۸)، یک اثر تاریخی نوشته تام استاپارد، و فیلم دیگری از کوین اسمیت به نام Dogma (۱۹۹۹) ایفای نقش کرد و توانست محبوبیت خوبی به دست آورد.


بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های آلن دلون | شاهکارهای مرد زیبای سینما را بشناسید


در فیلم Pearl Harbor (۲۰۰۱) او نقش یک خلبان آمریکایی را ایفا کرد که در کنار بریتانیایی‌ها در جنگ جهانی دوم می‌جنگد. اگرچه فیلم انتقادات زیادی را برانگیخت، اما در گیشه موفق بود. بن افلک فعالیت‌های خود را گسترش داد و به‌عنوان تهیه‌کننده نیز شروع به کار کرد. در سال ۲۰۰۲، او در فیلم موفق The Sum of All Fears، بر اساس رمان جاسوسی تام کلنسی، نقش مأمور سیا جک رایان را بازی کرد. افلک سپس در مقابل جنیفر گارنر در فیلم Daredevil (۲۰۰۳)، اقتباس سینمایی از مجموعه کتاب‌های کمیک محبوب، به ایفای نقش پرداخت.

آشنایی بن افلک با جنیفر لوپز

بن افلک در سال ۲۰۰۳، در فیلم Gigli با جنیفر لوپز هم‌بازی شد، فیلمی که نقد‌های تند و تیزی دریافت کرد. بعد از این آشنایی او و جنیفر لوپز نامزد شدند و پوشش گسترده رسانه‌ها از رابطه دو ساله آن‌ها باعث شد که حرفه افلک تحت‌الشعاع قرار گیرد. اگرچه او به بازیگری ادامه داد، اما تا سال ۲۰۰۶ که به عنوان بازیگر در فیلم زندگینامه‌ای Hollywoodland نقش‌آفرینی کرد، موفقیت چندانی نداشت و حرفه‌اش دچار مشکل شده بود. این نقش باعث شد که او مورد تحسین منتقدان قرار گیرد و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شود. در سال ۲۰۰۹، افلک در کمدی رمانتیک He’s Just Not That into You، فیلم هیجانی جنایی State of Play و فیلم طنز Extract بازی کرد.

بن افلک کیست و چرا از جنیفر لوپز جدا می‌شود؟ | فیلم‌های ستاره هالیوود را بشناسید

نقش‌های بن افلک در دهه ۲۰۱۰ و پس از آن

از جمله آثار افلک در دهه ۲۰۱۰ می‌توان به فیلم The Company Men (۲۰۱۰)، فیلم عاشقانه تأثیرگذار ترنس مالیک To the Wonder (۲۰۱۲) و فیلم Runner Runner (۲۰۱۳) اشاره کرد. در سال ۲۰۱۴، افلک در فیلم Gone Girl به کارگردانی دیوید فینچر و بر اساس رمانی از گیلیان فلین، نقش مردی را بازی کرد که به دخالت در ناپدید شدن همسرش متهم می‌شود. او سپس دوباره لباس ابرقهرمانی به تن کرد، این بار در نقش بتمن در مقابل سوپرمن با بازی هنری کویل در فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice (۲۰۱۶) و Justice League ۲۰۱۷ بازی کرد. فیلم، The Accountant، Triple Frontier، The Last Thing He Wanted، The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات بازی کرد.

همچنین در سال ۲۰۲۱، افلک در فیلم The Tender Bar نقش‌آفرینی کرد و در نقش یک متصدی بار ظاهر شد که به عنوان یک الگوی پدری برای برادرزاده‌اش عمل می‌کند؛ این درام که بر اساس خاطراتی از جی. آر. موهرینگر ساخته شده بود، توسط جورج کلونی کارگردانی شد. افلک بعد‌ها در کنار آنا د آرماس در فیلم Deep Water (۲۰۲۲) ظاهر شد، یک تریلر که از رمان پاتریشیا های‌اسمیت درباره مردی که به قتل معشوقه‌های همسرش متهم شده بود الهام گرفته شده بود.

فعالیت‌های سیاسی بن افلک

افلک در زمینه سیاست فعال بود و به‌طور مکرر در تجمعات دموکرات‌ها و به عنوان مهمان در برنامه‌های گفتگوی سیاسی مانند Real Time with Bill Maher ظاهر می‌شد. علاوه بر این، او در تعدادی از فعالیت‌ها، از جمله تلاش‌ها برای پایان دادن به خشونت در کنگو (کینشاسا)، مشارکت داشت.

طلاق بن افلک و جنیفر لوپز

زندگی شخصی افلک نیز همچنان موضوع داغی برای مطبوعات بود. پس از جدایی از لوپز، او با جنیفر گارنر وارد رابطه شد و آن‌ها در سال ۲۰۰۵ ازدواج کردند. این زوج سه فرزند داشتند و در سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند. افلک و لوپز بعد‌ها رابطه‌شان را از سر گرفتند و در سال ۲۰۲۲ ازدواج کردند. اخیراً اخباری مبنی بر احتمال طلاق این دو زوج شنیده می‌شود.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما